Υπηρεσίες Software

  Λογισμικό  Μηχανογράφησης Επιχειρήσεων

Παρέχουμε  υπηρεσίες για την κατάρτιση ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων, μεσω των εφαρμογων της  εταιριας UNISOFT , ξεκινώντας από μικρές και καταλήγοντας σε μεγάλες Εμπορικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις.

 Λογισμικό  Μηχανογράφησης  Λογιστικών Γραφείων

Παρέχουμε όλη τη γκάμα των λογιστικών εφαρμογών που είναι απαραίτητα για τη λειτουργια των λογιστηρίων και τη δυνατότητα άμεσης ενημερωσης από ολες τις εμπορικές εφαρμογές της UNISOFT.

  • Λογισμικό Λογιστικών Εφαρμογών ERP
  • Λογισμικό Μισθοδοσίας ERP

Yποστήριξη πελατών

Τρόποι υποστήριξης:
• ON-SITE SUPPORT: Υποστήριξη  στο χώρο σας
• REMOTE SUPPORT: Απομακρυσμένη Τηλευποστήριξη
• ΕΤΗΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ: Αφορά  εταιρείες που η φύση της εργασίας τους απαιτεί  ΑΜΕΣΗ υποστήριξη εξειδικευμένου τεχνικού εκτός του ωραρίου που καλύπτει το Συμβόλαιο Βασικής Υποστήριξης της UNISOFT

BASIC SUPPORT 1: 

  • Οδηγίες για εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών & xειριστικές διευκρινήσεις.  
  •   Παροχή απαντήσεων μέσω τηλεφώνου (τηλεφωνική υποστήριξη σε ερωτήματα που αφορούν την επίλυση αποριών ή αντιμετώπιση θεμάτων που αφορούν στο πρόγραμμα και είναι εφικτό να παρασχεθούν τηλεφωνικώς.)
  •     Ωράριο υποστήριξης 17:00-20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή) 

BASIC SUPPORT 2: 

  • Οδηγίες για εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών & xειριστικές διευκρινήσεις.  
  •   Παροχή απαντήσεων μέσω τηλεφώνου (τηλεφωνική υποστήριξη σε ερωτήματα που αφορούν την επίλυση αποριών ή αντιμετώπιση θεμάτων που αφορούν στο πρόγραμμα και είναι εφικτό να παρασχεθούν τηλεφωνικώς.)
  •  Ωράριο υποστήριξης 17:00-20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή)                                   09:00-13:00 (Σάββατο)

 

Απομακρυσμένη υποστήριξη (ADVANCED SUPPORT 1)

Περιλαμβάνει όλες τις παροχές του πακέτου BASIC SUPPORT 1 και επιπλέον:

  • Online υποστήριξη  (tele-support / τηλε-υποστήριξη)
  • Ωράριο υποστήριξης 17:00-20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή)
  • Χρόνος ανταπόκρισης 1 ώρα από την κλήση

Απομακρυσμένη υποστήριξη (ADVANCED SUPPORT 2)

Περιλαμβάνει όλες τις παροχές του πακέτου BASIC SUPPORT 1 και επιπλέον:

  • Online υποστήριξη  (tele-support / τηλε-υποστήριξη)
  • Ωράριο υποστήριξης  17:00-20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή)                                                              09:00-13:00 (Σάββατο)
  •  Χρόνος ανταπόκρισης 1 ώρα από την κλήση.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή μέσω της  φόρμας επικοινωνίας.

 Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Εχοντας εμπειρια απο την υλοποίηση εργων πληροφορικής και ακολουθώντας διαδικασίες  ελέγχου και εργαλεια Business intelligence ,  αξιολογούμε  την υπάρχουσα κατάσταση μιας επιχείρησης  και προτείνουμε λύσεις άμεσης  πληροφορησης .

Καθημερινά οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις παράγουν δεδομένα και έχουν ανάγκη από ευέλικτα και εύχρηστα εργαλεία που να τα μετασχηματίζουν σε πληροφορίες ώστε να παρακολουθούν, να ελέγχουν τις υπάρχουσες και να προγραμματίζουν τις μελλοντικές δραστηριότητες τους.

 



Πανεπιστημίου 11, 26441 Πάτρα
2610 454073
info@epectasi.gr
Follow us