Διαθέσιμα Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης
| BASIC SUPPORT 1 | BASIC SUPPORT 2 | BASIC SUPPORT 3 | ADVANCED SUPPORT 1 | ADVANCED SUPPORT 2 | ADVANCED SUPPORT 3 | |
| Ένας τυπικός έλεγχος εξοπλισμού για τυχόν βλάβες (απομακρυσμένη πρόσβαση – μία φορά το μήνα – αφορά το πολύ 2 Η/Υ και τα περιφερειακά τους) | ||||||
| Εκτενής έλεγχος εξοπλισμού για τυχόν βλάβες η πρόληψη βλαβών (απομακρυσμένη πρόσβαση – μία φορά το μήνα – αφορά το πολύ 2- 3 Η/Υ και τα περιφερειακά τους) | |
|
|
|
||
| Χειριστικές διευκρινήσεις μέσω τηλεφωνικών κλήσεων* που αφορούν το πληροφοριακό σύστημα η το δίκτυο της εταιρείας. | |
|
|
|
|
|
| Εβδομαδιαία αντίγραφα ασφαλείας του εμπορικού προγράμματος | |
|
|
|||
| Ανά 3 μέρες αντίγραφα ασφαλείας του εμπορικού προγράμματος και άλλων αρχείων. | |
|
|
|||
| Παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση προβλημάτων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων*. | |
|
|
|
|
|
| Μια προγραμματισμένη επίσκεψη μιας ώρας στο χώρο για έλεγχο καλής λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος και του δικτύου. | |
|||||
| Δυο προγραμματισμένες επισκέψεις μιας ώρας στο χώρο για έλεγχο καλής λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος και του δικτύου. Επισκευές η ρυθμίσεις (αν απαιτούνται) του πληροφοριακού συστήματος η του δικτύου. | |
|
|
|
||
| Εγκατάσταση νέων εκδόσεων των εφαρμογών. | |
|
|
|
||
| Άμεση τηλεφωνική ανταπόκριση και σύντομος προγραμματισμός αντιμετώπισης βλάβης (ανάλογα με την απόσταση) | |
|||||
| Άμεση τηλεφωνική ανταπόκριση και άμεση αντιμετώπιση της βλάβης (ανάλογα με την απόσταση – τα ανταλλακτικά που μπορεί να απαιτηθούν δεν καλύπτονται από το συμβόλαιο) | ||||||
| Ωράριο υποστήριξης 09:00-17:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή) | |
|
|
|||
| Ωράριο υποστήριξης 09:00-20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή) | |
|||||
| Ωράριο υποστήριξης 09:00-20:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή) Σάββατο 9:00 – 13:00 | |
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ:
- Σε όλα τα πακέτα η τηλεφωνική υποστήριξη δεν αποτελεί υποκατάστατο εργασιών τακτικής εκπαίδευσης.
- Η ελάχιστη διάρκεια για όλα τα παραπάνω πακέτα είναι 6 μήνες.
- Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.
- Υπάρχει η δυνατότητα μια εταιρεία να προσαρμόσει στις ανάγκες τις σε κάποιο πρόγραμμα που δεν αναφέρεται στα παραπάνω
- Δεν περιλαμβάνεται το κόστος ταξιδιού που θα προκύψει για εταιρείες εκτός Πατρών.
- Η εταιρεία κατά τη διάρκεια του συμβολαίου διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παροχή των υπηρεσιών στις εξής περιπτώσεις που ο πελάτης:
- Χρησιμοποιεί αναλώσιμα υλικά που δεν πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του Η/Υ η των περιφερειακών του η δεν έχει πάρει τη γραπτή (e-mail) σύμφωνη γνώμη μας.
- Επιτρέπει οιασδήποτε φύσεως επέμβαση στο πληροφοριακό σύστημα από άτομα τα οποία δεν είναι εξουσιοδοτημένα για συγκεκριμένες εργασίες η δεν μας έχουν ενημερώσει πρώτα εταιρεία (εμάς) μέσω e-mail.
- Εάν οι υπηρεσίες αυτές σχετίζονται με θέματα του πληροφοριακού συστήματος σε περίπτωση διακοπής ή πτώση της τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος και δεν έχει προβλεφθεί απο τον πελάτη η ύπαρξη UPS η/και μέσων αποφυγής καταστροφής του εξοπλισμού. δ) Επεμβαίνει ο ίδιος στο πληροφοριακό σύστημα χωρίς τη γραπτή (e-mail) σύμφωνη γνώμη μας.
- Εξαιρούνται μέρες αργίας. * Οι τηλεφωνικές κλήσεις αφορούν συμβουλευτικές υπηρεσίες, σε περίπτωση που ζητηθεί επίλυση προβλήματος θα υπάρξει ανάλογο κόστος
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας.





