Τα νέα μας

 Νέα εργασία στις Περιοδικές εργασίες των Ηλεκτρονικών βιβλίων (myDATA): [Ανάκτηση ΜΑΡΚ και UID από ΑΑΔΕ]. Αφορά περιπτώσεις που λόγω απώλειας επικοινωνίας με Α.Α.Δ.Ε. , κατά το συγχρονισμό των εγγραφών myDATA, επιστρέφεται σφάλμα τύπου: ValidationError 228, The invoice with UID: … is invalid , it has already been sent for another invoice (MARK: …)  


      Υποχρεωτικό γίνεται από 1η Ιουλίου 2025 το ψηφιακό πελατολόγιο για συγκεκριμένους κλάδους  . Οσοι από εσάς είστε  υπόχρεοι   θα λάβετε σχετικό  μήνυμα από την ΑΑΔΕ  Ανάλογα με την εφαρμογή  SOFTONE  που διαθέτετε υπάρχει ειδικος τιμοκατάλογος    


Σας ενημερώνουμε ότι από την 1η Μαΐου, θα τεθούν σε ισχύ οι παρακάτω αλλαγές στο API της υπηρεσίας μας, με στόχο τη διασφάλιση της ορθής διαβίβασης των παραστατικών στην ΑΑΔΕ. Νέοι έλεγχοι στο API: Έλεγχος στο πεδίο του CPV Code: Το πεδίο αυτό θα πρέπει να είναι πάντα συμπληρωμένο. Σε περίπτωση που παραμείνει κενό (Null), […]


Σύνδεση myDATA με eSEND Τι ενέργειες πρέπει να κάνω;   ‘Oπως ήδη γνωρίζετε τα δεδομένα των στοιχείων λιανικής, που εκδίδονται με τη χρήση ΦΗΜ για τον μήνα Νοέμβριο και εφεξής ενημερώνουν πλέον αυτόματα την πλατφόρμα myDATA. Για τις περιπτώσεις όπου οι εγγραφές λιανικών ΦΗΜ έχουν ήδη διαβιβαστεί στην πλατφόρμα myDATA μέσω της εφαρμογής ERP θα […]


ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ Α’ ΦΑΣΗΣ Τύπος παραστατικού mydata Σειρά & Α/Α Ημερομηνία έκδοσης Ημερομηνία έναρξης (μέχρι και 5 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης) Σκοπός διακίνησης δεν είναι υποχρεωτικός ο Αριθμός μεταφορικού Μέσου για την Α’ φάση Εξαιρέσεις από την Α’ Φάση Υπόχρεες Επιχειρήσεις στην Α’ Φάση Εξαιρέσεις από την Α’ Φάση Επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω των […]


 Διασύνδεση με POS των ταμειακών συστημάτων που συνεργάζονται με ERP σύμφωνα με την Α.1155/2023. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ταμειακά συστήματα που συνεργάζονται με ERP έχουν υποχρέωση διασύνδεσης των συνεργαζόμενων με ERP ταμειακών συστημάτων με POS, σύμφωνα με την Α.1155/2023, έως την 30/9/2024. πηγή  Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/67939/paratash-diasyndeshs-pos-erp-kai-aposyrshs-eafdss


“Πόσα γνωρίζεις για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας” |ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO  


Η εταιρία ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ  ασχολείται  με το Εμπόριο Καφέ-Μπύρας-Ποτών-Οίνων και επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE


  H ΕPECTASI μέσω της συνεργασίας της με την IMPACT, δίνει τη δυνατότητα στη DTOOLS.GR  να εκδίδει και να διαβιβάζει τα  παραστατικά της  γρήγορα και χωρίς τον κίνδυνο λάθους, απαλλασσόμενη  από οποιαδήποτε εργασία εκτύπωσης, αρχειοθέτησης και αποστολής έντυπων παραστατικών. Η χρήση των υπηρεσιών  B2G EINVOICING με την υπογραφή της IMPACT, θα προσφέρουν στην DTOOLS.GR  σημαντική […]


  Σε συνέχεια της ενημέρωσης που έχετε ήδη λάβει (1/5) αναφορικά με τη διασύνδεση των εφαρμογών του Ομίλου SOFTONE με τερματικά POS, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι -πέραν της epay- αυτή θα διατίθεται δωρεάν ΚΑΙ για τα τερματικά της εταιρείας “Worldline”. Δεδομένων λοιπόν των ειδικών συμφωνιών μας με τους συγκεκριμένους παρόχους, η εμπορική πολιτική […]


 




Πανεπιστημίου 11, 26441 Πάτρα
2610 454073
info@epectasi.gr
Follow us